.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد :
نواخته شدن زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد مازندران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال تحصیلی جدید زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.
نواخته شدن زنگ ایثار در 72 مدرسه شاهد مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید مازندران، عباس‌علی رضایی در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سرافراز جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در سنگر مدرسه با کسب علم و دانش و رسیدن به قله‌های افتخار علمی، به‌دنبال اهدافی باشند که پدران‌شان در حفظ و صیانت از آن فرهنگ، تمام هستی خود را در راستای اعتلای آن نثار کردند.

رضایی بیان داشت: 2 هزار و 527 فرزند شاهد و ایثارگر استان در راه فراگیری علم و دانش در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی افزود: یک‌هزار و 355 نفر از این افراد در مدارس شاهد و هزار و 172 نفر در طرح پراکنده در سال 94 و 95 به تحصیل می‌پردازند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران افزود: به‌طور همزمان زنگ ایثار در 72 مدارس شاهد و ایثارگر مازندران ( 37 مدرسه دخترانه و 35 مدرسه پسرانه) توسط خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان با یاد و نام شهدا و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته می‌شود.

تشکیل کلاس‌های پیش نیاز، توجه به فعالیت‌های پرورشی دانش‌‎آموزان طرح شاهد، بررسی وضعیت مدارس شاهد استان از موضوعات مورد بحث و بررسی در این جلسه بوده است.

با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقاء وضعیت تحصیلی و رفع مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر راه‌کارهای مناسب از سوی اعضاء این ستاد بیان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.